RÅDGIVNING

Målet er at få mere ud af det indhold, som I bruger ressourcer på at producere.

Afhængigt af hvad I har behov for, hjælper jeg jer videre med: 

  • MEDIET: Nyhedsbrevet, Facebooksiden, Websitet
  • KUNDERNE: Er kunderne tilfredse og hvordan bruger de vores indhold?
  • FORRETNINGEN: Hvad er vores mål med indholdet, hvornår skaber udvikling, drift og vedligehold af indhold værdi for os?
  • SAMTALEN: Hvordan transformerer vi vores kommunikation fra budskaber til reelle samtaler med medlemmer/kunder/ interessenter.
  • SAMARBEJDET: Hvordan kommer vi fra god idé til indhold med reel effekt. Og hvordan kan vi få det til at flyde gennem organisationens mange hænder.
  • OVERBLIKKET: Hvilket indhold skaber mest værdi og hvordan udnytter vi vores ressourcer bedst.

Indholdet kommer altid i første række, og jeg tager som regel udgangspunkt i det indhold, I allerede har. 


Jeg har rådgivet kunder som:
COOP amba, ZF Danmark, DM - Dansk Magisterforening, DI - Dansk Industri, MT Højgaard, Region Hovedstaden,  Konstruktørforeningen, Norden - Nordisk Ministerråd og Mediehuset Monitor.

I Coop amba ønskede vi review og et eksternt syn på vores kommunikation. Målet var at få mest muligt ud af de ressourcer, vi lagde i kommunikationsarbejdet samt sikre at vores digitale initiativer havde den rette effekt. Vi fik hjælp af Ditte til gennemgangen af vores kommunikationskanaler og fik et godt overblik over, hvordan vi kunne få endnu mere ud af vores digitale kommunikation. Forløbet med Ditte har aldeles udbytterigt og jeg kan på det varmeste anbefale Ditte
— Janne Wennerstrøm - Coop Amba

SKRIV HER, JEG SVARER HURTIGT:

Navn
Navn